Rossmann wchodzi z marką własną do znanej sieci spożywczej

Marki własne Rossmanna wychodzą poza drogerie i trafią do szerszej sprzedaży w kilku krajach Europy.

Publikacja: 24.04.2023 13:21

Rossmann wchodzi z marką własną do znanej sieci spożywczej

Foto: AdobeStock

Rossmannowi najwyraźniej nie wystarcza sprzedaż marek własnych koncernu w sklepach sieci i stawia na ekspansję poza swoją sieć sprzedaży. Partnerem Rossmanna w tej sprawie została sieć SPAR Österreich-Gruppe, która na początek udostępni produkty marek Rossmanna w 1500 sklepach Spar, Eurospar i Interspar w Austrii, a potem w kolejnych 1500 na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i w północnych Włoszech.

- Marki Rossmann znajdują miejsce poza naszą własną działalnością i ugruntowują swoją pozycję jako marka międzynarodowa. Dzięki firmie Spar mamy po swojej stronie silnego partnera, który darzy nas wielkim zaufaniem – mówił w komunikacje prasowym rzecznik sieci Rossmann.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Donald Trump rozpoczyna motoryzacyjną wojnę handlową. Kto ją wygra?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście