W Black Friday obniżki były tylko w reklamach

Wielkie rabaty dotyczą znikomej grupy promocji, zaś dla wielu produktów ceny w okresie rzekomych okazji są nawet wyższe, co dotyczy zwłaszcza elektroniki.

Aktualizacja: 08.12.2020 06:09 Publikacja: 07.12.2020 21:00

W Black Friday obniżki były tylko w reklamach

Foto: Adobe Stock

Z roku na rok popularność Black Friday rośnie, w tym roku jedynie co piąty internauta nie planował robienia zakupów z tej okazji. To już nie tylko jeden dzień, ale cała seria promocji.

– W najbliższych latach akcje Black Friday zyskają w Polsce własny, lokalny charakter. Już w tym roku zaobserwowano przekształcanie się Black Friday w Black Week lub Black Weekend. Wiele firm rozpoczęło obniżki cen 5 listopada, tj. przed kolejnym lockdownem, kierując klientów głównie do kanału sprzedaży online – mówi Anna Szmeja, prezes Retail Institute.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł