Wielkanoc bogatsza niż zwykle

Święta to dla sieci szansa na skok obrotów. I choć żaden inny okres nie może się równać z szaleństwem grudniowym, to firmy mocno się na Wielkanoc szykują.

Aktualizacja: 18.03.2016 06:07 Publikacja: 17.03.2016 21:00

Wielkanoc bogatsza niż zwykle

Foto: 123RF

Zmagające się z latami deflacji i ostrej konkurencji sieci handlowe wyjątkowo doceniają okazje do skokowego wzrostu obrotów. Wielkanoc jest jednym z nich, choć wzrosty sprzedaży są dalekie od poziomów notowanych przed Bożym Narodzeniem.

W przeciwieństwie do grudnia, kiedy to na wartość zakupów składają się w większej części prezenty, Wielkanoc to w zasadzie tylko produkty spożywcze.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej
Handel
Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa
Handel
Prezenty coraz częściej także z drugiej ręki
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór