„Moja mama była słomką, a tata kubeczkiem". IKEA promuje pluszaki z recyklingu

Drugie życie odzyskanego z oceanów plastiku nigdy nie wyglądało tak uroczo.

Publikacja: 13.03.2023 15:10

„Moja mama była słomką, a tata kubeczkiem". IKEA promuje pluszaki z recyklingu

Foto: www.oglivy.com

Wprowadzaniu nowej serii pluszaków Blåvingad do sieci sklepów Ikea towarzyszy zabawna kampania agencji Ogilvy, która podkreśla ich pochodzenie. Zrobione z recyklowanego plastiku pluszaki wyglądają jak delfin, sycylijski płetwal błękitny i orka, a towarzyszące im spoty reklamowe zabawnie nawiązują do pochodzenia odpadów, z których powstały.

Urocza pluszowa orka, zachęca na przykład: „możesz namalować mnie, jak francuskie dziewczyny”, nawiązując tym samym do hitu kinowego sprzed ćwierć wieku.  Z kolei delfin stwierdza, że jest „zwierzęciem imprezowym”, gdyż pochodzi od słomki i plastikowego kubeczka.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Handel
Polak najlepszym klientem Chińczyka. Należymy do światowych liderów
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”