Ma być jak najtaniej. Za wszelką cenę

Sieci na całym świecie głowią się nad tym, jak uniknąć podwyżek. Sięgają zarówno po marki własne, jak i mniejsze opakowania.

Publikacja: 02.03.2023 03:00

Inflacja szaleje, konsumenci zaś zmieniają podejście do zakupów

Inflacja szaleje, konsumenci zaś zmieniają podejście do zakupów

Foto: Brandon Bell / Getty Images / AFP

W Polsce sprzedaż marek własnych rośnie coraz szybciej z kwartału na kwartał. Z danych NielsenIQ wynika, że w ostatnim kwartale 2022 r. wzrost wyniósł 26,1 proc., po 24,2 proc. kwartał wcześniej.

Ostatni raz sprzedaż takich produktów rosła ponad 20 proc. dekadę temu – w 2012 r.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne