Prezes Aldi: Masło jest najbardziej czułe

Klienci dzisiaj często nie są w stanie ocenić, co i ile kosztuje, zasady promocji są zagmatwane, a większość nie ma czasu na długie analizy w sklepach - mówi w pierwszym wywiadzie Wojciech Łubieński, prezes sieci Aldi w Polsce.

Publikacja: 27.10.2022 12:56

Prezes Aldi: Masło jest najbardziej czułe

Foto: materiały prasowe

Związany z firmą od 2019 r. jako wiceprezes w grudniu 2021 r. Wojciech Łubieński objął stanowisko prezesa polskiego oddziału sieci Aldi, jednego z największych sprzedawców detalicznych na świecie.

- Trudno dziś nie dostrzegać kryzysu na wielu polach. Trudno również nie zauważyć zmian w zachowaniach klientów, segment rynku w jakim działamy, czyli dyskonty, to nie tylko prostota działania w samych sklepach, ale również cena dostosowana do oczekiwań konsumentów - mówi "Rzeczpospolitej". - Prowadzimy intensywną ekspansję, nasz cel to wzrost liczby sklepów o 50 proc. do końca 2023 r. Wszystko to oznacza nowe wyzwania, na które jesteśmy przygotowani. Klienci oczywiście będą przechodzić między formatami, kwestia niskiej ceny jest teraz absolutnym priorytetem, nie można liczyć na pełną lojalność, tylko wciąż zabiegać o klientów - dodaje.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd