Aktualizacja: 12.05.2025 15:33 Publikacja: 27.10.2022 09:41
Foto: Adobe Stock
Po trzech kwartałach sprzedaż Biedronki jest 23 proc. wyższa (w złotówkach) niż w tym okresie 2021 r. i wynosi 12,7 mld euro - podała firma w sprawozdaniu finansowym. W euro wzrost wynosi 19,7 proc. EBITDA sieci wzrosła 15,1 proc. (18,3 proc. w złotówkach). Sieć powiększyła się o 65 placówek (54 netto) a 252 zostały przebudowane.
- Inflacja cen żywności, która pojawiła się już w zeszłym roku, znacznie wzrosła z wojną na Ukrainie, która również przyczyniła się do kryzysu energetycznego. Przy gwałtownych wzrostach cen żywności i energii ograniczających zakupy gospodarstw domowych, postanowiliśmy podnosić ceny w sklepach, akceptując obniżenie marż jako procent sprzedaży - mówi Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas