Pepco rezygnuje z e-handlu. Sieć wycofała oferty z platform sprzedażowych

Przygoda Pepco z e-commerce kończy się po roku od rozpoczęcia. Sieć woli tradycyjne kanały sprzedaży.

Publikacja: 12.10.2022 14:00

Pepco rezygnuje z e-handlu. Sieć wycofała oferty z platform sprzedażowych

Foto: Adobe Stock

Popularna sieć sklepów z artykułami takimi jak niedrogie ubrania czy drobne artykuły wyposażenia domu zrezygnowała z obecności na platformach sprzedażowych. W październiku 2021 Pepco szumnie ogłosiło wejście na 8 platform typu marketplace i rozpoczęcie sprzedaży internetowej bez otwierania własnego e-sklepu – rok po tym trochę już mniej szumnie Pepco wycofało swoje artykuły z e-sprzedaży.

Produkty Pepco zniknęły już z Allegro czy EmpikPlace (na Allegro zostały jeszcze w sklepach innych podmiotów). Obie platformy sprzedażowe potwierdzają wycofanie się sieci handlowej z e-sprzedaży. Pepco również potwierdziło ten krok, tłumacząc, że zgromadziło przez rok „wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju naszej strategii digitalowej”. Sieć tłumaczyła serwisowi Wiadomości Handlowe, że klienci Pepco „cenią możliwość odwiedzenia sklepu, obejrzenia produktu, osobistego kontaktu z obsługą”.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie