Popularna sieć sklepów z artykułami takimi jak niedrogie ubrania czy drobne artykuły wyposażenia domu zrezygnowała z obecności na platformach sprzedażowych. W październiku 2021 Pepco szumnie ogłosiło wejście na 8 platform typu marketplace i rozpoczęcie sprzedaży internetowej bez otwierania własnego e-sklepu – rok po tym trochę już mniej szumnie Pepco wycofało swoje artykuły z e-sprzedaży.
Produkty Pepco zniknęły już z Allegro czy EmpikPlace (na Allegro zostały jeszcze w sklepach innych podmiotów). Obie platformy sprzedażowe potwierdzają wycofanie się sieci handlowej z e-sprzedaży. Pepco również potwierdziło ten krok, tłumacząc, że zgromadziło przez rok „wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju naszej strategii digitalowej”. Sieć tłumaczyła serwisowi Wiadomości Handlowe, że klienci Pepco „cenią możliwość odwiedzenia sklepu, obejrzenia produktu, osobistego kontaktu z obsługą”.