19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 16:03 Publikacja: 12.10.2022 14:00
Foto: Adobe Stock
Popularna sieć sklepów z artykułami takimi jak niedrogie ubrania czy drobne artykuły wyposażenia domu zrezygnowała z obecności na platformach sprzedażowych. W październiku 2021 Pepco szumnie ogłosiło wejście na 8 platform typu marketplace i rozpoczęcie sprzedaży internetowej bez otwierania własnego e-sklepu – rok po tym trochę już mniej szumnie Pepco wycofało swoje artykuły z e-sprzedaży.
Produkty Pepco zniknęły już z Allegro czy EmpikPlace (na Allegro zostały jeszcze w sklepach innych podmiotów). Obie platformy sprzedażowe potwierdzają wycofanie się sieci handlowej z e-sprzedaży. Pepco również potwierdziło ten krok, tłumacząc, że zgromadziło przez rok „wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju naszej strategii digitalowej”. Sieć tłumaczyła serwisowi Wiadomości Handlowe, że klienci Pepco „cenią możliwość odwiedzenia sklepu, obejrzenia produktu, osobistego kontaktu z obsługą”.
Zakład od lat należący do niemieckiego koncernu BSH zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji i powiększony. Będzie w nim pracować ponad tysiąc osób.
Firma meblarska Black Red White planuje zamknięcie jednego z zakładów i zwolnienia grupowe całej załogi. Pracę ma stracić kilkaset osób.
W ciągu roku liczba sprzedawców na wszelkiego typu targowiskach spadła o niemal 8 tys., a największą grupę stanowili ci oferujący odzież czy obuwie. Rynek kurczy się także z powodu ekspansji dyskontów, również tych przemysłowych.
Ogólne przychody największej sieci handlowej w Polsce co prawda wzrosły do 23,6 mld euro, ale jeśli z wyników wyłączyć nowe placówki, to sprzedaż w 2024 r. była niższa w ujęciu rocznym.
Sieć sklepów Biedronka uruchomia nowy program talentowy „Akcja Operacja”, dzięki któremu w półtora roku można zostać menedżerem do spraw sprzedaży bądź logistyki i zarabiać 8,5 tys. zł brutto. Kandydatami mogą być osoby spoza firmy bądź z wewnątrz – w tym kasjerzy.
Coraz więcej dużych, globalnych firm podkreśla, że preferują współpracę z dostawcami, którzy świadomie zarządzają swoją emisyjnością i podejmują działania w zakresie zrównoważonego rozwoju
W Moskwie wprost demonstrują, że nie szanują przywódców państw europejskich i nie widzą na mapie Europy miejsca dla niepodległej Ukrainy. Układy chcą zawierać wyłącznie ze Stanami Zjednoczonymi. I Chinami.
Netflix i Amazon wydają już miliardy na prawa do transmisji sportowych – najważniejszej części biznesu nadawców telewizyjnych. To sposób na rzesze fanów i reklamodawców. Co na to władcy „szklanego ekranu”?
Elektromobilność to dzisiaj już nie jest pytanie „, czy”, tylko „jak”. Jaki samochód wybrać? O jakiej mocy? Z jak dużą baterią? Wreszcie, z jaką ładowarką? W przypadku samochodów marki Mercedes niezmienne jest jednak to, że wszystkie łączą wysoką efektywnością oraz lokalnie bezemisyjną jazdą z osiągami, komfortem i bezpieczeństwem.
Im większa bateria, tym większy zasięg. Cudów nie ma. W przypadku elektrycznych samochodów to jeden z kluczowych parametrów, który wpływa na przyjemność użytkowanie auta. W przypadku samochodów klasy wyższej i luksusowej nie ma kompromisów. Tutaj zasięg musi być duży. A ile to dużo?
Zakład od lat należący do niemieckiego koncernu BSH zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji i powiększony. Będzie w nim pracować ponad tysiąc osób.
Najnowszy ranking niezależnej organizacji Consumer Reports potwierdza reputację Toyoty jako producenta bezawaryjnych samochodów. W pierwszej dziesiątce najnowszego zestawienia najbardziej niezawodnych modeli aż siedem samochodów to auta tego koncernu, a pierwsze miejsce zajęła Toyota RAV4.
TDJ Equity I, spółka z grupy TDJ, do której należy 50,59 proc. udziałów w Grenevii, wezwała do sprzedaży wszystkich pozostałych akcji tej spółki po cenie 2,12 zł za akcję. Zapisy na sprzedaż akcji potrwają od 20 stycznia do 28 lutego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas