Aktualizacja: 09.05.2025 18:56 Publikacja: 13.09.2022 13:04
Foto: Adobe Stock
Rosnące ceny spowodowały mocny zwrot konsumentów w stronę akcji lojalnościowych sprzedawców, powalających choć trochę obniżyć wysokość rachunków. Z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 pkt. proc. wzrósł też odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów.
Obecnie z programów korzysta 64 proc. kobiet i 59 proc. mężczyzn. Największą zaletą posiadania programów jest zdaniem konsumentów możliwość uzyskania rabatu, zniżki na zakup produktów czy usług, na co wskazało 54 proc., w porównaniu do 51 proc. w 2021 r. Zaś największą wadą jest według nich niska wartość punktów, uważa tak 35 proc.
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas