Aktualizacja: 22.11.2024 01:52 Publikacja: 18.08.2022 13:00
Foto: Shutterstock
Sieć Biedronka od poniedziałku, 22 sierpnia, oficjalnie uruchomia nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju – Biedronka Home. W sklepie internetowym giganta polskiego handlu klienci znajdą artykuły przemysłowe, m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, modę czy elektronikę. Dostawy realizowane będą bezpośrednio do klienta lub do paczkomatów.
– W Biedronce każdego dnia staramy się aby nasi klienci mogli cieszyć się szerokim wyborem wysokiej jakości akcesoriów do domu. Wsłuchując się w ich potrzeby zdecydowaliśmy się na stworzenie sklepu internetowego Biedronka Home, który w wygodny i przejrzysty sposób pozwoli na dokonanie wszechstronnych zakupów. Szeroka gama produktów od akcesoriów kuchennych po elektronikę, dostarczona będzie bezpośrednio do rąk klienta. Biedronka Home to miejsce, w którym bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie – mówi w komunikacie prasowym Kamila Kowalska, starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka.
Udział tego sektora rynku w tym roku przekroczy 45 proc. wartości zakupów. Tanie sklepy, mimo ograniczonej oferty, narzucają swój model innym sektorom, co przekładać się będzie na ograniczanie oferty na sklepowych półkach.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Właśnie na Śląsku rusza pierwszy w kraju sklep sieci MR.DIY z domowymi akcesoriami. Polska będzie 13. rynkiem, na jakim działa sieć, i trzecim w Europie.
Zbliżający się Black Friday będzie poważnym testem nastawienia konsumentów do wydawania w sezonie świątecznym. Jak dotąd konsumenci deklarują wyższe wydatki niż ubiegłoroczne, a firmy logistyczne spodziewają się ok. 10-proc. wzrostu liczby paczek.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Popularna w Polsce sieć sklepów sprzedająca elementy wyposażenia wnętrz ma problemy. Sąd w Warszawie otworzył postępowanie sanacyjne firmy DUKA – dowiedział się serwis dlahandlu.pl.
rozmowa | Wiele lat doświadczeń, globalne standardy, sprawdzone działające procedury – dla wielu potencjalnych kandydatów franczyza McDonald’s wydaje się być gotowym i prostym przepisem na sukces. Jak twierdzi Marek Mikusek, Franchising Director marki, „rozwój biznesu wymaga ciągłego, konsekwentnego zaangażowania ze strony franczyzobiorców, a sukces tkwi w odpowiedzialnym wyborze kandydatów i długofalowych partnerskich relacjach”. Jak zatem zacząć swój biznes pod złotymi łukami?
Jeszcze niedawno samochody elektryczne nie tylko stanowiły rzadkość na drogach, ale przede wszystkim były dobrem luksusowym, na które mogli sobie pozwolić nieliczni. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej, a doskonałym przykładem jest nowa Kia EV3, której ceny po dopłatach z programu “Mój Elektryk” zaczynają się już od 139 900 zł. To jednak nie wszystko, bo ten zgrabny crossover jest naszpikowany innowacjami i oferuje nawet ponad 770 km zasięgu w trybie miejskim! Zaciekawieni?
Udział tego sektora rynku w tym roku przekroczy 45 proc. wartości zakupów. Tanie sklepy, mimo ograniczonej oferty, narzucają swój model innym sektorom, co przekładać się będzie na ograniczanie oferty na sklepowych półkach.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jose Munoz, Amerykanin hiszpańskiego pochodzenia został dyrektorem generalnym Hyundai Motor.Co. Jest pierwszym cudzoziemcem zajmującym tak wysokie stanowisko nie tylko w samym Hyundaiu, ale i w koreańskiej korporacji.
O godzinie 19:00, rozpocznie się cyfrowa premiera nowego modelu Skody. To elektryczny SUV Elroq, którego będzie można zobaczyć w Salonie Online. Skoda stawia na nowy rodzaj polskiej premiery auta, którego można zobaczyć bez konieczności wychodzenia z domu.
Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Prezes UOKiK postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Urząd przygląda się też akcjom innych sieci, m.in. Lidla oraz Eurocash.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas