Udany październik ubraniowych spółek

LPP, właściciel odzieżowego Reserved, oraz obuwnicze CCC mocno zwiększyły sprzedaż.

Publikacja: 02.11.2016 18:57

W październiku CCC miało 460 mln zł przychodów, czyli aż o 47 proc. więcej niż rok temu. Od połowy stycznia tego roku firma konsoliduje w wynikach eObuwie, którego rok temu nie uwzględniała. Udział tego internetowego sklepu w przychodach grupy sięga około 8 proc.

Nie uwzględniając sprzedaży hurtowej i sklepu eObuwie, wyniki CCC w październiku były i tak bardzo dobre. Sprzedaż w sklepach stacjonarnych urosła o 36,5 proc., do 402 mln zł. To tempo wyższe niż wzrost powierzchni handlowej CCC w tym roku (ok. 25 proc.), co wskazuje, że sprzedaż porównywalna (obrazująca efektywność sieci) była w październiku wyraźnie dodatnia (dwycyfrowa).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?