Cyfryzacja i e-commerce pomogły CCC i LPP

CCC i LPP, największe sieci sklepów z obuwiem i odzieżą z Polski, zakończyły handlowy rok naznaczony przez epidemię. I wierzą w poprawę.

Publikacja: 02.02.2021 21:00

Cyfryzacja i e-commerce pomogły CCC i LPP

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Styczeń był wyjątkowo zimnym miesiącem. W Polsce temperatura od lat nie spadła do 15 stopni poniżej zera. Naturalnie dla nas jest to pozytywna informacja, która przełożyła się na zwiększoną sprzedaż ciepłych zimowych ubrań. Nie bez znaczenia było ponowne zamknięcie galerii handlowych – z tego powodu również poświąteczne wyprzedaże przeniosły się do internetu. Już teraz widzimy, że realizacja celów sprzedażowych kolekcji jesień–zima jest na znacznie wyższym poziomie niż w latach poprzednich – tak o wynikach pierwszego miesiąca 2021 roku mówi Krzysztof Bajołek, prezes i założyciel platformy odzieżowej Answear.com.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne