Aktualizacja: 04.02.2021 12:39 Publikacja: 04.02.2021 12:39
Foto: AdobeStock
87 proc. konsumentów kupuje produkty przemysłowe sprzedawane pod marką własną sklepu przynajmniej od czasu do czasu - wynika z badania firmy Inquiry. Firma podaje, że 14 proc. specjalnie wybiera produkty dostępne pod marką własną, 40 proc. kupuje niektóre kategorie produktów, zaś 33 proc. kupuje marki własne non-food rzadko. Marki własne artykułów przemysłowych najchętniej są kupowane przez osoby w wieku 25-34 lata i mało zamożne. Na rynku spożywczym udział marek własnych wynosi ok 20 proc. w ujęciu wartościowym i nieco ponad 30 proc. w ilościowym.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas