Styczeń w Solarze pod znakiem lockdownu

3 mln zł przychodów ze sprzedaży miała grupa poznańskiej sieci sklepów z odzieżą damską Solar Company w pierwszym miesiącu 2021 roku. To o ponad 70 proc. mniej niż przed rokiem.

Publikacja: 11.02.2021 08:26

Styczeń w Solarze pod znakiem lockdownu

Foto: materiały prasowe

Solar Company, odzieżowa spółka, kontrolowana przez jej prezesa – Stanisława Bogackiego – podała dane o sprzedaży w styczniu 2021 roku. Widać w nich piętno lockdownu, czyli zamknięcia sklepów sektora w galeriach handlowych. Skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży grupy wyniosły w minionym miesiącu 3,0 mln zł. To o 71 proc. mniej niż przed rokiem, gdy firma informowała o 10,7 mln zł obrotu.

Sklepy własne Solaru, w tym outlety, odpowiadały tym razem za 2,2 mln zł przychodu (9,2 mln zł przed rokiem). Według naszych obliczeń, ich udział w sprzedaży spadł zatem z około 86 proc. do około 73,3 proc.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd