Sukces to ciężka praca i dbałość o szczegóły

O odpowiedzialności i uczciwości wobec siebie, klientów i pracowników oraz o tym, co gwarantuje rozwój firmy w długoterminowej perspektywie, rozmawiamy z Robertem Michalskim, Prezesem Zarządu BEST-POL S.A., producenta hal namiotowych, konstrukcji stalowych i aluminiowych, plandek samochodowych oraz wyrobów z materiałów PCV.

Publikacja: 03.04.2017 15:50

Sukces to ciężka praca i dbałość o szczegóły

Jakość to jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy na każdym rynku. Co według Pana jest istotne, aby jakość w produkcji była utrzymywana na najwyższym poziomie?

Tak naprawdę w procesie produkcji wszystko jest ważne (każdy element), ale przed wszystkim dobra jakość maszyn i urządzeń, wykwalifikowana kadra, dbałość o wysokiej jakości surowce oraz oczywiście kontrola na wielu poziomach: od momentu dostawy surowców do momentu zapakowania i wysyłki produktów. Czasami pozostawiona „nitka” jest wadą dla pewnej grupy klientów, więc nawet o tak drobne szczegóły musimy dbać i je kontrolować. W poprawie wysokiej jakości produktów pomagają nam również wdrożone przed kilkoma laty systemy ISO oraz normy CE i EN, które są dla nas standardem i porządkują wiele rzeczy, wprowadzają szereg procedur, które również na początku nas przerażały, ale obecnie pomagają utrzymać właściwe standardy w całej firmie. Oczywiście i w BEST-POL zdążają się czasami pomyłki i wadliwe produkty, ale doskonalimy się cały czas usuwając problemy, które miały wpływ na występujące wady. Jesteśmy coraz lepsi, o czy świadczy rosnąca liczba zadowolonych klientów, obroty i zyski naszej spółki.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać