Aktualizacja: 17.02.2021 14:06 Publikacja: 17.02.2021 13:58
Foto: Adobe Stock
Firma podaje, iż nieustannie poszukuje nowych dostawców, oferując im długofalową współpracę. Priorytetem są jednak przede wszystkim krajowe przedsiębiorstwa – sieć od początku swojej działalności kładzie nacisk na współpracę z polskimi producentami i dostawcami. W 2020 roku Lidl Polska sprzedał wędliny od polskich producentów do innych krajów o łącznej wartości aż 507 mln zł. Z kolei wartość sprzedaży mięsa od polskich dostawców do innych krajów wyniosła ponad 471 mln zł. Zagraniczna sprzedaż nabiału, wyprodukowanego w Polsce, za pośrednictwem sieci Lidl Polska w tym samym okresie osiągnęła wartość 492 mln zł.
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas