Po wakacje do sklepu? Lidl zaczyna sprzedaż wycieczek

Polska będzie kolejnym europejskim krajem, w którym pod marką Lidla będą sprzedawane imprezy turystyczne. Lidl Polska nie zostanie jednak touroperatorem, ale agentem. Wycieczki dla niego przygotuje m.in. biuro podróży Rainbow

Publikacja: 11.09.2017 12:11

Po wakacje do sklepu? Lidl zaczyna sprzedaż wycieczek

Foto: Bloomberg

Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem