Aktualizacja: 11.03.2021 12:12 Publikacja: 11.03.2021 09:59
Foto: Bloomberg
Brytyjska sieć odzieżowa w ubiegłym roku zanotował pierwszą stratę od 94 lat funkcjonowania jako spółka giełdowa. To wynik pandemii i lockdownu. W okresie sześciu miesięcy, zakończonym 26 września, M&S miał 87,6 mln funtów straty.
Z danych spółki wynika, że odnotowała ona silny wzrost sprzedaży online od początku pandemii. Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy odzieży oraz produktów spożywczych pod marką M&S online. Teraz produkty M&S będą dostępne w 100 krajach na całym świecie - informuje BBC.
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas