Marks&Spencer otwiera sklep internetowy dla innych marek

Brytyjska sieć odzieżowa Marks&Spencer wprowadzi do oferty internetowej ubrania 11 rywalizujących z nią marek. Sieć chce uruchomić 46 nowych platform sprzedaży e-commerce na rynkach zagranicznych.

Aktualizacja: 11.03.2021 12:12 Publikacja: 11.03.2021 09:59

Marks&Spencer otwiera sklep internetowy dla innych marek

Foto: Bloomberg

ula

Brytyjska sieć odzieżowa w ubiegłym roku zanotował pierwszą stratę od 94 lat funkcjonowania jako spółka giełdowa. To wynik pandemii i lockdownu. W okresie sześciu miesięcy, zakończonym 26 września, M&S miał 87,6 mln funtów straty.

Z danych spółki wynika, że odnotowała ona silny wzrost sprzedaży online od początku pandemii. Coraz więcej klientów decyduje się na zakupy odzieży oraz produktów spożywczych pod marką M&S online. Teraz produkty M&S będą dostępne w 100 krajach na całym świecie - informuje BBC.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Handel
Polacy kupują Gucci i Louis Vuitton także z drugiej ręki
Handel
CCC odwołało debiut Modivo na GPW. Akcje zyskują po wstępnych wynikach kwartału