eObuwie.pl buduje przymierzalnie

Internetowy sklep z grupy CCC wchodzi na kolejne rynki Europy. W Polsce chce podbić serca klientów stroniących do tej pory od zakupów w sieci.

Aktualizacja: 01.02.2018 06:12 Publikacja: 31.01.2018 21:20

eObuwie.pl buduje przymierzalnie

Foto: Bloomberg

Założone przez zielonogórzanina Marcina Grzymkowskiego eObuwie.pl w 2017 r. wypracowało ponad 600 mln zł przychodów, więcej niż podwajając je wobec wyniku z 2016 r. W tym roku plan firmy, należącej w 75 proc. do CCC, mówi o 1 mld zł przychodów. A co dalej? – Uważam, że mamy przeogromny potencjał – mówi Grzymkowski.

W grudniu, zaledwie kilka tygodni temu, eObuwie.pl zaczęło sprzedaż w Szwecji. – W drugiej połowie grudnia ruszyło tam nasze biuro, skompletowaliśmy zespół działu obsługi klienta i marketingu, odnotowujemy zarówno wzrost liczby klientów jak i zamówień, i mogę powiedzieć, że wszystko idzie zgodnie z planem – zapewnia prezes eObuwia.pl. Jaki to plan?

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać
Handel
Kasjer Putina przejmie największe sklepy internetowe Rosji
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny