Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.05.2018 21:00 Publikacja: 08.05.2018 21:00
Karol Czupryński, dyrektor w zespole Retail & Consumer Goods The Boston Consulting Group.
Foto: materiały prasowe
Z czego wynika wciąż stosunkowo niewielka w Polsce skala rynku towarów luksusowych, zwłaszcza tych konsumpcyjnych, jak biżuteria, odzież czy kosmetyki?
Karol Czupryński: Powód jest bardzo prosty – na tle innych państw w Polsce bardzo wąska jest grupa osób o wysokich dochodach. Nie mówimy tu nawet o wyższej klasie średniej, ale naprawdę bogatych, z aktywami wartymi ponad 1 mln dol. Tylko takie osoby są w stanie regularnie nabywać produkty luksusowe, co czyni sensownym uruchamianie tego typu butików na większą skalę, niż ma to miejsce obecnie.
Choć dwie największe sieci handlowe od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, to już tylk...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że dojdzie do złagodzenia wojny handlowej z Chinami. Cła na chińskie pr...
Niespełna połowa dużych firm przetwórstwa przemysłowego zastanawia się, czy zmienić kraje, z których otrzymuje p...
Rosyjska wojna pożera coraz więcej publicznych pieniędzy, więc Kreml rozpędza machinę zagrabiania prywatnych maj...
Handel z Chinami, ratujący rosyjską gospodarkę objętą sankcjami Zachodu, gwałtownie spadł do poziomu z początku...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas