Aktualizacja: 16.09.2021 07:21 Publikacja: 15.09.2021 21:00
Foto: PAP
O ile w latach wcześniejszych taki status przez wpis do rejestru klasyfikacji działalności PKD uzyskiwało po góra 100–300 punktów rocznie, o tyle już w 2020 r. było ich niemal 2 tys., a w tym już ponad 6,2 tys. – wynika z danych wywiadowni Dun & Bradstreet specjalnie dla „Rzeczpospolitej".
– Tylko w ostatnich trzech latach ponad 9 tys. sklepów wpisało PKD 5310 – działalność pocztowa, 5320 – działalność pocztowa i kurierska. Do końca sierpnia br. 6,2 tys. sklepów zdecydowało się na wpisanie pocztowego kodu. To w porównaniu z całym 2020 roku stanowi wzrost o 314 proc. – mówi Tomasz Starzyk, rzecznik Dun & Bradstreet.
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
„Cła są dźwignią polityczną o niezamierzonych konsekwencjach” – pisze WTO w raporcie z frontu wojny celnej. Amer...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Armia rosyjskiego agresora stała się skrajnie zależna od dostaw amunicji artyleryjskiej z Korei Północnej. Sprze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas