Tesco i Carrefour razem przeciwko dyskontom

Odwieczni rywale podpisali umowę o trzyletniej globalnej współpracy. Zyskać powinni też klienci.

Aktualizacja: 02.07.2018 13:33 Publikacja: 02.07.2018 10:01

Tesco i Carrefour razem przeciwko dyskontom

Foto: 123rf.com

Firmy w komunikacie informują, iż sojusz obejmie strategiczne relacje z globalnymi dostawcami, wspólne zakupy produktów marek własnych i towarów, które nie będą odsprzedawane. Dodają, iż porozumienie pozwoli firmom poprawić jakość i wybór produktów dostępnych dla ich klientów, po jeszcze niższych cenach, zwiększając w ten sposób ich konkurencyjność.

Czytaj także: Biedronka miażdży konkurencję

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Nawet dyskonty tracą klientów. Kiepski znak na sezon świąteczny
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
Żabka nie chce wolnej Wigilii. "Nie widzimy potrzeby zmian"
Handel
Żabka pochwaliła się wynikami. Zarobiła na lodach i hot-dogach
Handel
Rosja przechodzi na barter. Ciecierzyca za mandarynki, len za AGD
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej