4F rusza do walki o suplementy diety

Czołowy polski producent odzieży sportowej, spółka OTCF, rozszerzyła swoją flagową markę 4F na suplementy diety i żywność funkcjonalną. Z nową marką, 4F Fuel chce zawalczyć o udział w wartym ponad 6 mld złotych rynku suplementów diety.

Publikacja: 03.08.2021 11:59

4F rusza do walki o suplementy diety

Foto: PAP/Radek Pietruszka

- 4F Fuel jest naturalnym rozwinięciem dotychczasowych propozycji marki, wypływającym z troski o zdrowie, aktywność sportową, rozwijanie pasji i promocję zdrowego stylu życia - podkreśla OTCF w komunikacie informującym o debiucie nowej marki 4F Fuel. Jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem tego debiutu produkty z logo 4F Fuel pojawiły się w sklepach. I to na masową skale, bo weszły na półki w najnowszej ofercie dwóch gigantów dyskontowych- Biedronki i Lidla, który czasie pandemii nawiązał bliższe relacje z OTCF. Sieć jest dużym odbiorcą maseczek ochronnych, którymi właściciel 4F wspierał swoje przychody, po tym jak obostrzenia sanitarne zablokowały stacjonarny handel odzieżowy.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych