Gdańska firma LPP otworzyła swój pierwszy sklep w Izraelu. W ramach jego promocji sklep rozdawał 200 biletów do Europy pierwszym klientom, którzy zrobią zakupy za 200 szekli. To zapewne dlatego – zdaniem tamtejszych mediów – na otwarcie sklepu Reserved przyszły tłumy.
Czytaj także: Polski sklep Reserved otwarty w Londynie
- Pierwszy sklep, który otwieramy w Izraelu nie jest duży: liczy sobie 730 metrów kwadratowych i będzie oferował wyłącznie kolekcje damskie. Sukces projektu mierzymy jak zwykle w sprzedaży na metr kwadratowy. W przypadku tej lokalizacji będzie można o nim mówić, gdy sprzedaż ta przekroczy tysiąc złotych na metr kwadratowy – mówi nam Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Według niego, ważnym elementem zdobywania rynku izraelskiego jest strategia cenowa. - Postanowiliśmy, że ceny produktów, które zaoferujemy kobietom w Izraelu będą identyczne jak ceny w Polsce. Przy tamtejszej sile nabywczej, z naszych analiz wynika, że oferta Reserved będzie w związku z tym bardzo atrakcyjna – mówi Lutkiewicz.