Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Sieć sklepów Biedronka nie przestaje rosnąć i szuka sposobów, by poprawiać wyniki. Teraz celuje w klientów spoza Polski.

Aktualizacja: 29.07.2021 12:20 Publikacja: 29.07.2021 12:17

Polska to za mało. Biedronka kusi Litwinów i Niemców

Foto: PAP/Leszek Szymański

Biedronka pochwaliła się właśnie znakomitymi wynikami za pierwsze półrocze 2021 roku. Najwyraźniej nie zamierza spoczywać na laurach i, dominując polski rynek detaliczny, zaczyna konkurować o klientów z Litwy i Niemiec.

Między 29 a 31 lipca na ulice litewskich miast Mariampol i Olita wyjadą mobilne przyczepy reklamujące kartę Moja Biedronka, a hostessy będą rozdawać balony i pomagać w założeniu karty lojalnościowej. To pierwsza taka otwarta akcja Biedronki poza Polską, choć przygraniczne sklepy tej sieci cieszą się popularnością wśród gości z zagranicy już od dawna. Biedronka zauważyła to już wcześniej i od połowy kwietnia umożliwia założenie karty Moja Biedronka on-line z użyciem niemieckiego lub litewskiego numeru telefonu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach