LPP: odrobimy pandemiczne straty w tym roku

Odzieżowa grupa LPP zrewidowała plany dla e-commerce na 2021 rok. Mimo tego chce w tym roku wrócić do poziomu wyników z 2019 roku. Tam, gdzie znoszone są lock downy sprzedaż sklepów tradycyjnych skokowo rośnie – tłumaczy. Rośnie dziś też kurs akcji firmy na GPW i jest bliski znowu 10 tys. zł.

Aktualizacja: 29.04.2021 14:57 Publikacja: 29.04.2021 14:55

LPP: odrobimy pandemiczne straty w tym roku

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

 Gdańska odzieżowa grupa LPP przedstawiła w czwartek ostateczne sprawozdanie finansowe za miniony rok obrotowy. Inaczej niż większość spółek z GPW po zmianie podejścia jej rok zaczyna się 1 lutego i kończy 31 stycznia. Nie do końca więc można porównywać jaki wpływ miała epidemia na wyniki LPP i konkurentów.

W wypadku LPP spadek przychodów w minionym roku wyniósł 14,9 proc.: stopniały wpływy sklepów stacjonarnych, a rosły skokowo przychody z e-commerce. Ostatecznie grupa zamknęła rok z 7,85 mld zł przychodu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać
Handel
Kasjer Putina przejmie największe sklepy internetowe Rosji
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte