Chińczycy znów podkręcają sprzedaż luksusowych marek

Burberry poinformowało, że powoli wychodzi z zapaści spowodowanej pandemia koronawirusa. Wzrost sprzedaży zauważalny jest zwłaszcza w Chinach.

Publikacja: 13.05.2021 13:02

Chińczycy znów podkręcają sprzedaż luksusowych marek

Foto: Bloomberg

ula

Jest tak dobrze, że brytyjska marka luksusowa rozważa przywrócenie wypłaty dywidendy akcjonariuszom - informuje Reuters.

Także inne marki luksusowe, takie jak Hermes, Kering i LVMH również są na dobrej drodze, aby zostawić za sobą kryzys COVID-19, a ich przychody w pierwszym kwartale przekroczyły już poziomy sprzed pandemii.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach