Aktualizacja: 13.05.2021 17:16 Publikacja: 13.05.2021 17:04
Foto: AdobeStock
Przyjemność z robienia zakupów, czyli to, co w branży nazywamy „shopping experience”, jest jednym z kluczowych atrybutów wyboru sklepu - wynika z badania NielsenIQ. Firma podaje, że 63 proc. kupujących deklaruje, że lubi bez pośpiechu przejść przez wszystkie części sklepu; jest to wysoki wskaźnik, ale z tendencją spadkową. Dziś bardziej niż przyjemność liczy się sprawność i ułatwienia w zrobieniu zakupów.
- Ponad połowa shopperów skorzystała w ciągu ostatniego miesiąca z kas samoobsługowych i jest to wzrost o 14 pkt. proc. w stosunku do czasów przed pandemią. Dodatkowo już prawie połowa kupujących korzysta z aplikacji sieci detalicznych, w których poszukuje informacji o promocjach czy produktach. Widać, że technologia pomaga nam usprawnić i przyspieszyć procesy zakupowe – mówi Anna Stawiska, główna badaczka raportu Shopper Trends.
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas