Amerykanie też już się boją Aldiego i Lidla

Sieci dyskontowe stają się coraz poważniejszym graczem w USA, a lokalni gracze zupełnie nie wiedzą, jak sobie z takim konkurentem poradzić.

Publikacja: 20.05.2019 21:00

Amerykanie też już się boją Aldiego i Lidla

Foto: Bloomberg

Mimo fali patriotyzmu zakupowego w USA obserwowanej ze szczególnym natężeniem klienci coraz chętniej robią zakupy w niemieckich sieciach dyskontowych. Aldi działa w tym kraju już od lat 70., rósł pozwoli w cieniu potęg w rodzaju Walmart i nagle okazało się, że jest już liczącym się graczem w handlu FMCG. Niemiecka sieć ma w Stanach Zjednoczonych już niemal 1,9 tys. sklepów i góra w ciągu roku, dwóch zostanie trzecim pod względem liczby placówek graczem na rynku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Biały Dom precyzuje: cło na produkty z Chin wynosi teraz 145 proc.
Handel
Prada przejmuje Versace. Powstaje włoski gigant modowy
Handel
Donald Trump zawiesza cła dla UE, a UE zawiesza swoje cła odwetowe. Na czym stoimy?
Handel
Brak ceł na Rosję i inne reżimy? Biały Dom się tłumaczy
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Von der Leyen odpowiada Trumpowi. Unia Europejska zawiesza własne cła