Szczury na sklepowych półkach. Reakcja sieci natychmiastowa

Wideo z nietypowymi „klientami” japońskiej sieci sklepów convenience podbiło media społecznościowe i zmusiło firmę do typowo japońskiego działania.

Aktualizacja: 08.08.2019 06:31 Publikacja: 07.08.2019 14:37

Szczury na sklepowych półkach. Reakcja sieci natychmiastowa

Foto: Bloomberg

Duża japońska sieć sklepów typu convenience FamilyMart ma dość nietypowy (choć nie tak całkiem niespodziewany) problem – musiała zamknąć jeden ze sklepów w popularnej dzielnicy Tokio, Shibuya, gdyż w mediach społecznościowych pojawiły się zdecydowane dowody na kłopoty z gryzoniami. W sieci można znaleźć klipy z nietypowymi klientami w postaci szczurów przeszukujących sklepowe półki.

Nagrania, które pojawiły się w wielu miejscach Sieci, miały łącznie wiele milionów odtworzeń. Według japońskiej publicznej telewizji NHK, która jest nadawcą o wysokiej wiarygodności, jedno z nich od pojawienia się we wtorek zostało odtworzone 5 mln razy. FamilyMart zareagowało w bardzo japoński sposób.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł