Sklep convenience to nie tylko miejsce do robienia zakupów

Coraz mocniejsza konkurencja ze strony sklepów internetowych sprawia, że tradycyjni handlowcy muszą zmieniać strategię działania.

Publikacja: 05.06.2015 19:16

1. Trzeba postawić na usługi dodatkowe

Istota tego trendu w handlu to przyjazność dla klienta, co przejawia się także w ofercie dotychczas niespotykanej, zwłaszcza w niewielkim sklepie. Jest to choćby ekspres do kawy, ale także miejsce do podgrzania kupionych w sklepie gotowych posiłków. Możliwości jest dużo.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać