Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 04.10.2017 14:38 Publikacja: 04.10.2017 14:34
Foto: Bloomberg
W ramach uzgodnionej już w kwietniu tego roku współpracy Coty, globalny lider na rynku kosmetyków zapachowych, ma wyznaczać strategiczny kierunku rozwoju Burberry Beauty zaś brytyjski właściciel marki ma kierować działaniami kreatywnymi. Ustalono, że zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry z logo Burberry będą sprzedawane na całym świecie w czołowych luksusowych perfumeriach, w butikach Burberry oraz przez Internet.
Amerykański koncern, który ma w portfelu silną grupę marek z różnych segmentów rynku urody (w tym Covergirl, Max Factor, Bourjois, Adidas, Wella, Rimmel; Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci) nie podał teraz wartości transakcji, ale informowano o tym już w kwietniu. Za prawa do licencji oraz zapasy Coty zapłacił łącznie 225 mln dolarów- większość tej kwoty, bo ok. 163 mln USD to koszt praw. Dojdą do tego wydatki na opłaty licencyjne (począwszy od października br.) oraz nakłady na rozwój marki.
Szef sieci handlowej Primark Paul Marchant zrezygnował ze stanowiska. Został oskarżony o niewłaściwe zachowanie...
„Rzeczpospolita” zainaugurowała nowy cykl – Panel Transformacji Energetycznej. Będzie to przestrzeń spotkań, dyskusji, analiz i raportów związanych z tym najważniejszym wyzwaniem dla polskiej gospodarki w najbliższych latach.
Co dziewiąty konsument woli teraz wydawać pieniądze na różnego typu doświadczenia, jak podróże, wystawy czy spor...
Triumfalny powrót marki Tupperware? Młody przedsiębiorca z Francji chce kontynuować działalność kultowej marki....
Dziesięciokrotna podwyżka ceł na samochody importowane przez USA wywoła odwetowe kroki ze strony UE. Wojna handl...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Amerykański prezydent rozpoczyna wojnę handlową, której konsekwencją będzie wzrost cen samochodów zarówno w Euro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas