Aktualizacja: 05.05.2025 16:54 Publikacja: 24.11.2021 18:09
Foto: Bloomberg
Po wtorkowej sesji wielu inwestorów mogło uznać, że był to dzień przełomu na GPW. Przypomnijmy, że WIG20 miał za sobą serię dziesięciu fatalnych dni, przerwaną tylko jednym krótkim oddechem. We wtorek WIG20 odrobił ponad 1-proc. stratę, którą zamienił na wzrost podobnej wielkości, choć nie udało się go utrzymać do końca dnia. Na początku środowej sesji znów jednak dominował popyt i wyglądało na to, że czas korekty kończy się. Niestety siły kupujących okazały się dość wątłe, bo już po pierwszej godzinie handlu to niedźwiedzie zaczęły dochodzić do głosu. Osłabienie notowań WIG20 wynikało m.in. z pogorszenia nastrojów wokół banków, które na starcie były jedną z głównych sił napędowych indeksu dużych spółek. WIG20 dość szybko opadł poniżej punktu odniesienia i już do końca dnia świecił na czerwono. Ostatecznie WIG20 wyznaczył nowy dołek w cenach zamknięcia w krótkoterminowym trendzie spadkowym, opierając się na pułapie 2240 pkt. Wspomniane banki w drugiej części sesji zeszły na dalszy plan, natomiast akcje dwóch spółek - Allegro oraz CD Projektu - w jeden dzień straciły po około 7 proc. Blado wypadły także Asseco Poland oraz Mercator.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Po jednym dniu przerwy krajowy rynek wraca do handlu z byczym nastawieniem.
Mamy rekordy na warszawskiej giełdzie, niedługo zaczną spadać stopy procentowe. To jest dobry czas, aby zainwest...
Pierwsze godziny wtorkowej sesji w Europie mijają pod znakiem niewielkich wzrostów. Indeks polskich dużych spółe...
W tej dekadzie, do 31 grudnia 2030 r., WIG może dojść do 200 tys. pkt. Hossa na GPW miałaby podstawy fundamental...
Pozytywne nastroje utrzymały się na krajowym parkiecie, dzięki czemu indeksy mogły kontynuować zeszłotygodniowe...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas