WcDonald’s trafi do McDonald’s. Na celowniku giganta fani anime

Dotychczas WcDonald’s w mangach i anime dyskontował popularność McDonald’s i był oczywistym ukłonem w stronę amerykańskiego giganta. Teraz McDonald’s wykorzysta popularność fikcyjnej marki.

Publikacja: 22.02.2024 14:36

WcDonald’s trafi do McDonald’s

WcDonald’s trafi do McDonald’s

Foto: Bloomberg

Przez dziesięciolecia w mangach oraz filmach i serialach anime odwrócone łuki marki McDonald’s i logo WcDonald’s w oczywisty sposób nawiązywało do marki fastfood z USA. Dzięki temu prostemu zabiegowi bohaterowie fikcyjnych historii byli bliżej czytelników, a kreowane w komiksach i animacjach światy nieco bardziej realne. Teraz McDonald’s, we współpracy z agencją Wieden+Kennedy New York przygotował specjalna kampanię reklamową, która fanom anime i mangi z pewnością się spodoba (i na pewno znajdzie też grono krytyków).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Gastronomia
Pracownicy Starbucks rozszerzają strajk. Teraz protestują także w Nowym Jorku
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”