Ponadczasowy biznes opiera się na solidnych fundamentach, które przetrwają zmienne trendy rynkowe, oferując produkty i usługi o trwałej wartości. Prowadzenie działalności w sposób odpowiedzialny, dbając o środowisko naturalne i społeczność, zyskuje coraz większe znaczenie w oczach konsumentów, zaś innowacyjne podejście pozwala na wprowadzanie nowatorskich rozwiązań, które spełniają zmieniające się potrzeby rynku i wyróżniają firmę na tle konkurencji. Kombinacja tych elementów tworzy silną, rozpoznawalną markę, która nie tylko przetrwa próbę czasu, ale i będzie wyznaczała kierunki w swojej branży.

Moderatorem panelu „Ponadczasowy, zrównoważony, innowacyjny – jak stworzyć wyróżniający się biznes?” będzie Maciej Chmielewski, wykładowca, Uniwersytet Warszawski. Paneliści: Magdalena Mazur, szefowa zespołu ds. polityk publicznych CEE, Bolt; Maciej Seliński, Vice-President, General Manager Poland, Ukraine and Baltics, LEGO Polska; Łukasz Rut, dyrektor ds. rozwoju, Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy Interior; Ryszard Machoj, członek zarządu ds. sprzedaży i logistyki, Lidl Polska; Agnieszka Olszewska, wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych; Ákos Kozák, współzałożyciel i dyrektor ds. relacji biznesowych, Equilibrium Institute, Węgry.