Aktualizacja: 04.02.2020 10:37 Publikacja: 04.02.2020 10:24
Foto: Wikimedia Commons, Attribution-ShareAlike 2.0 Generic (CC BY-SA 2.0), nicolas genin
Amerykańsko-kanadyjska firma zajmująca się produkcją filmów poinformowała, że w marcu 2021 roku na ekranach kin pojawi się „The Unbearable Weight of Massive Talent”. Produkcja pomyślana jako meta-film, pełna jest odniesień do dorobku Nicolasa Cage'a.
W filmie aktor zagra samego siebie. Cage będzie rozmawiał z „wersją” siebie z lat dziewięćdziesiątych, drwiącą z angażowania się w niskobudżetowe produkcje i małej popularności. Filmowy Cage będzie zmagał się również z problemami z nastoletnią córką oraz zostanie zmuszony do pojawienia się na przyjęciu urodzinowym meksykańskiego milionera, który jest wielkim fanem aktora i marzy, aby pokazać mu scenariusz filmu, nad którym pracuje. Z Cage'em skontaktuje się CIA, które poinformuje go, że meksykański milioner jest w rzeczywistości bossem narkotykowym, który odpowiedzialny jest za porwanie córki prezydenta Meksyku. Aktor będzie poproszony przez rząd amerykański o pomoc. Gdy sytuacja ulegnie pogorszeniu, Cage będzie musiał wykorzystać postacie, w które się wcielał w przeszłości, aby uratować siebie i swoją córkę.
Dwie kobiety-reżyserki, Mary Bronstein i Johanna Moder, pokazały filmy o trudnym życiu i jeszcze trudniejszym macierzyństwie.
„Biały lotos 3” jest bodaj największą porażką w świecie niekonwencjonalnych seriali. Premiera ośmioodcinkowej serii w HBO/Max 17 lutego.
Tegoroczne Berlinale pokazuje nastroje świata coraz bardziej niespokojnego i podzielonego. Opowiadają o tym nawet te konkursowe filmy, których akcja rozgrywa się w kosmosie.
Gwiazdą gali otwarcia festiwalu była uhonorowana za całokształt twórczości Tilda Swinton. W piątek aktorka spotkała się z dziennikarzami.
Tom Tykwer wraca do Berlina z mocnym filmem „Światło”, który tuż przed wyborami parlamentarnymi w Niemczech i poparciem dla AfD jest jak polityczny manifest.
Fundamenty rzetelnego raportowania zagadnień ESG zgodnie z ESRS oraz wskazanie na istotne zagadnienia praktyczne, które pozwolą na prawidłowe przeprowadzenie procesu identyfikacji koniecznych ujawnień, zbierania danych i raportowania w firmie.
Austriacki deweloper działający w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Josef Kleindienst, chce walczyć o prawa do używania nazwy „James Bond” i nazw pokrewnych. Argumentuje to obawą o przyszłość serii filmów o Bondzie, która jego zdaniem może być zagrożona.
Dwie kobiety-reżyserki, Mary Bronstein i Johanna Moder, pokazały filmy o trudnym życiu i jeszcze trudniejszym macierzyństwie.
„Biały lotos 3” jest bodaj największą porażką w świecie niekonwencjonalnych seriali. Premiera ośmioodcinkowej serii w HBO/Max 17 lutego.
Tegoroczne Berlinale pokazuje nastroje świata coraz bardziej niespokojnego i podzielonego. Opowiadają o tym nawet te konkursowe filmy, których akcja rozgrywa się w kosmosie.
Czeka nas tydzień wielkich premier. Już 17 lutego Max/HBO zaprezentuje trzeci sezon „Białego Lotosu”, zaś 20 lutego Netflix pokaże polityczny thriller „Dzień zero” z Robertem de Niro.
Gwiazdą gali otwarcia festiwalu była uhonorowana za całokształt twórczości Tilda Swinton. W piątek aktorka spotkała się z dziennikarzami.
Choć „Flow” to film minimalistyczny, rozmachu emocjonalnego nie można mu odmówić.
W „Anatomii upadku” Justine Triet doceniam to, jak reżyserka „nakłuwa” fabułę środkami filmowymi, bierze w cudzysłów i demaskuje wyłącznie obrazem i montażem.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas