Aktualizacja: 09.02.2020 14:21 Publikacja: 08.02.2020 23:01
Foto: tv.rp.pl
- Gdy film został polskim kandydatem do Oscara w połowie września, nie znajdował się wówczas w rankingach żadnych branżowych pism, jako liczący się kandydat do nominacji oscarowej. Mimo tego, że był już po festiwalu w Wenecji i Toronto. Dla prasy amerykańskiej był to wciąż film anonimowy – mówi Leszek Bodzak, producent „Bożego Ciała”, współwłaściciel firmy Aurum Film w rozmowie z Barbarą Hollender.
- Na amerykańskim rynku kariera festiwalowa filmu ma znaczenie tylko wtedy, gdy film dostaje Złotą Palmę w Cannes albo Złotego Lwa w Wenecji. Wszystkie inne sukcesy festiwalowe nie przekładają się bezpośrednio na wybory Akademii Filmowej. Decyduje kampania promocyjna albo po prostu to, jak film zostaje przyjęty na rynku amerykańskim – tłumaczy gość podcastu.
W trakcie Gali Zamknięcia Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA w dniu 3 maja 2025...
Krakowska Nagroda im. Andrzeja Wajdy w konkursie „Wytyczanie drogi” dla „Pierce” Nelicii Low.
Wielcy przegrani rynku filmowego ostatniego czasu to m.in. „Joker. Folie a Deux”, prequel „Furiozy” i film marze...
Międzynarodowe jury w składzie: Agnieszka Smoczyńska, Bina Daigeler, Alice Dawson oraz Andrea Riseborough zdecyd...
W dokumencie „Aldeas – nowa historia” znajdą się nieemitowane dotąd rozmowy papieża Franciszka z reżyserem Marti...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas