Jesteśmy silni dzięki sile polskich przedsiębiorstw

McDonald's to marka globalna, ale wpisuje się w lokalne gusta, a restauracje prowadzą polscy przedsiębiorcy – zauważa Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's Polska.

Aktualizacja: 11.05.2017 21:18 Publikacja: 11.05.2017 20:53

Jesteśmy silni dzięki sile polskich przedsiębiorstw

Foto: materiały prasowe

Rz: Zacznijmy w lekkim tonie. Jakie kanapki najchętniej kupują Polacy?

Krzysztof Kłapa: Oczywiście bardzo różne, ale wspomniałbym o jednej, która powstała specjalnie, mając na względzie gusta Polaków i nazywa się WieśMac. To bardzo popularny produkt. Warto też dodać, że McWrapy, linia, która jest sprzedawana na całym świecie w 35 tys. lokali, to pomysł z Polski. Sprzedajemy więc globalnie pomysł, który powstał tu, nad Wisłą.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Europejski Kongres Gospodarczy
Cyfrowe wykluczenie czy wzór dla innych? Gdzie jest Polska?
Europejski Kongres Gospodarczy
Bezpieczeństwo telekomunikacji kluczowe dla biznesu
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa potrzebuje ożywienia inwestycyjnego
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestujemy w bezpieczeństwo dostaw energii
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Europejski Kongres Gospodarczy
Leasing może pomóc w transformacji gospodarki