Droga polskich firm na Expo w Osace

Podobnie jak w przypadku Wystawy Światowej w Dubaju również zbliżające się Expo w japońskiej Osace budzi niemałe zainteresowanie polskich przedsiębiorstw.

Publikacja: 13.01.2024 22:24

Do Expo w Osace pozostało już nieco ponad rok.

Do Expo w Osace pozostało już nieco ponad rok.

Foto: slyellow

Ponad 300 przedsiębiorców i przedstawicieli instytucji wspierających rodzimy biznes wzięło udział w seminarium inaugurującym cykl szkoleniowy „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii - Expo 2025 Osaka, Kansai” zorganizowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), która to odpowiada za obecność Polski na Expo w Kraju Kwitnącej Wiśni.

- Wysoka frekwencja na tym pierwszym, inaugurującym seminarium - ponad 300 uczestników stacjonarnych i online, świadczy o tym, że nasze działania są potrzebne, znajdują odbiorców, a polscy przedsiębiorcy są gotowi na ekspansję zagraniczną, w tym na rynek japoński. Ważne jest także, że polscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że ekspansja na rynki zagraniczne wymaga odpowiedniego przygotowania, zwłaszcza jeśli chodzi o wymagający rynek japoński – mówi Eliza Klonowska-Siwak, zastępca komisarza generalnego Sekcji Polskiej na Expo 2025 Osaka, Kansai.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Eksport
Polska firma wygrała przetarg i zbuduje promy dla Szkotów
Eksport
Jacek Tomczak: Expo to świat wolnego handlu
Eksport
KUKE weźmie na siebie 80 proc. ryzyka transportu towarów na Ukrainę
Eksport
Douglas Alexander: Wielka Brytania chce mocniej współpracować z Polską
Eksport
Wietnam jako kierunek eksportu? Oto bariery i perspektywy