Aktualizacja: 24.04.2025 23:15 Publikacja: 06.06.2023 08:45
Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.
Foto: Adobe Stock
Powstanie cross-border.pl było już zapowiadane podczas debaty o e-commerce w trakcie tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Wtedy nad platformą trwały jeszcze prace. Teraz mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą sprzedawać swe produkty i usługi w formule e-commerce mogą już korzystać z portalu, który jest wspólnym dziełem Krajowej Izby Gospodarczej (autor projektu) i firmy Amazon Polska (partner strategiczny). Oba te podmioty stawiają sobie za cele wsparcie polskich MŚP w ekspansji międzynarodowej z wykorzystaniem możliwości jakie niesie e-handel oraz zwiększenie liczby polskich eksporterów w handlu transgranicznym.
Gdańska stocznia Remontowa Shipbuilding podpisała kontrakt na budowę siedmiu promów elektrycznych dla szkockiego...
Expo to nie tylko pawilon, ale cały rozbudowany program gospodarczy i kulturalny – podkreśla Jacek Tomczak, komi...
Polskie firmy transportowe, które chcą bezpośrednio dostarczać produkty odbiorcom na Ukrainie, będą mogły, dzięk...
W strategii Invest 2035 określiliśmy 8 sektorów priorytetowych. Jesteśmy zainteresowani współpracą z Polską – mó...
Decyzje polityczne o odważnym włączeniu się w globalny obieg handlowy sprawiają, że socjalistyczny Wietnam stano...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas