Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Pandemia zmieniła radykalnie zwyczaje dotyczące zakupów. W ostatnich miesiącach konsumenci chwytali wszystko, co uważali za konieczne: od ściereczek dezynfekujących i robotów odkurzających po lalki Barbie i kampery

Publikacja: 25.10.2020 09:42

Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Foto: AFP

Kwartalne bilanse gigantów od produktów powszechnego użytku, Procter & Gamble i Reckitt Benkiser wskazywały na duży popyt na środki czystości, detergenty i mydła, co pozwoliło ich producentom przekroczyć zakładaną wielkość sprzedaży i poprawić roczne prognozy — pisze Reuter.

Konsumenci kupowali wszystko, co ich zdaniem może wpłynąć na zwolnienie tempa rozchodzenia się koronawirusa, ale również wydawali pieniądze na przedmioty, które mogą zwiększyć komfort życia czy generalnie ułatwić je. iRobot Corp, amerykański producent robotów odkurzających Roomba poinformował kilka dni temu o zwiększeniu kwartalnych obrotów o 43 proc. — Klienci wybierają artykuły zapewniające bezpieczeństwo i higienę, a także poprawiające jakość życia w domu — stwierdził Daniel Binder, partner firmy Columbus Consulting.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku