Aktualizacja: 25.10.2020 09:42 Publikacja: 25.10.2020 09:42
Foto: AFP
Kwartalne bilanse gigantów od produktów powszechnego użytku, Procter & Gamble i Reckitt Benkiser wskazywały na duży popyt na środki czystości, detergenty i mydła, co pozwoliło ich producentom przekroczyć zakładaną wielkość sprzedaży i poprawić roczne prognozy — pisze Reuter.
Konsumenci kupowali wszystko, co ich zdaniem może wpłynąć na zwolnienie tempa rozchodzenia się koronawirusa, ale również wydawali pieniądze na przedmioty, które mogą zwiększyć komfort życia czy generalnie ułatwić je. iRobot Corp, amerykański producent robotów odkurzających Roomba poinformował kilka dni temu o zwiększeniu kwartalnych obrotów o 43 proc. — Klienci wybierają artykuły zapewniające bezpieczeństwo i higienę, a także poprawiające jakość życia w domu — stwierdził Daniel Binder, partner firmy Columbus Consulting.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas