Sport wciąż mało internetowy. Wolimy sklepy stacjonarne

60 proc. kupujących sprzęt sportowy robi to głównie w sklepach stacjonarnych

Publikacja: 25.06.2020 13:54

Sport wciąż mało internetowy. Wolimy sklepy stacjonarne

Foto: Bloomberg

Z raportu firmy Deloitte wynika, że Polacy na odzież oraz sprzęt sportowy przeznaczają średnio 193 euro rocznie. 60 proc. osób uprawiających sport wydaje te pieniądze przede wszystkim w sklepach stacjonarnych. Najwięcej zwolenników zakupów online jest w Czechach oraz Niemczech. Osoby uprawiające sport stawiają na świadome zakupy. Firma podaje, że wydatki na aktywność związaną ze sportem wahają się średnio pomiędzy 95 euro na Węgrzech do 295 euro w Austrii.

We wszystkich badanych krajach większość respondentów kupuje towary sportowe głównie w sklepach stacjonarnych. We Francji, Austrii i Bułgarii odsetek kupujących w ten sposób przekracza 70 proc., natomiast zwolenników zakupów online najwięcej jest w Czechach 42,9 proc. i Niemczech 38,6 proc. W czterech z ośmiu badanych krajów średnie wydatki osób robiących zakupy w internecie są wyższe niż kupujących stacjonarnie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku