UOKIK ukarał Telekomunikację Novum za wprowadzanie w błąd konsumentów

Publikacja: 17.02.2016 14:03

Operator telefonii stacjonarnej Novum został ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za wprowadzanie w błąd konsumentów. UOKIK podał dziś, że nałożył na tę firmę 481,2 tys. zł kary.

Według komunikatu urzędu, konsultanci Novum prezentowali ofertę operatora sugerując konsumentowi, że dzwonią w imieniu jego dostawcy, który obniża właśnie opłaty. "Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki" - podał UOKIK.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Ekonomia
Polska prezydencja to szansa, by zostać usłyszanym
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni