Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 25.01.2017 21:00 Publikacja: 25.01.2017 21:00
Foto: materiały prasowe
Należąca do firmy Benhauer marka SALESmanago Marketing Automation jest obecna na rynku od 2011 r. Wielkość sprzedaży pod tym brandem rośnie w skali roku o niemal 100 proc. – Na pewnie nie zwolnimy tempa – deklaruje Marek Broda, dyrektor operacyjny w SALESmanago. Ubiegłoroczna sprzedaż pod tą marką szacowana jest na 28 mln zł, a tegoroczna może sięgnąć 60 mln zł. Udział sprzedaży zagranicznej w obrotach wynosi 70 proc. Apetyt firma ma duży. – Rynek amerykański jest już dojrzały, zdecydowanie wyższy potencjał ma rynek europejski, który jeszcze nie jest nasycony. To właśnie tu będziemy się rozwijać – zapowiada Marek Broda.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas