W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela.
– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i dobrymi wynikami biznesowymi.
A pod tym względem należące do Grupy PZU towarzystwo LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. Dzięki współpracy z Googlem, sprzedaży w internecie i przez telefon oraz współpracy z multiagencjami w ciągu półtora roku firma znacznie zwiększyła przypis składki.