Ryanair nie wpuszczał pasażerów, którzy w pandemii uzyskali zwroty za bilety

Irlandzki przewoźnik uzależniał pasażerom wstęp na pokład samolotów od ponownego wpłacenia kwoty, którą udało im się odzyskać za niewykorzystane w pandemii bilety.

Publikacja: 12.10.2021 14:15

Ryanair nie wpuszczał pasażerów, którzy w pandemii uzyskali zwroty za bilety

Foto: Fot. Bloomberg

W czasie gdy w Europie obowiązywały zakazy podróżowania w związku z pandemią, Ryanair kontynuował loty, którymi nikt (lub prawie nikt) nie mógł latać. Pasażerom, którzy nie mogli skorzystać z wykupionych biletów irlandzki przewoźnik odmawiał zwrotu pieniędzy. Część pasażerów, nie mogąc doprosić się swoich pieniędzy od Ryanaira, wykorzystywało procedurę chargeback u swojego operatora karty kredytowej odzyskując w ten sposób wpłacone kwoty.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego