Ekspansja zagraniczna polskiego startupu

WhitePress wychodzi za granicę – rodzima platforma content marketingowa otwiera biura w kolejnych czterech krajach Europy. Pojawi się w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.

Publikacja: 30.05.2019 18:45

Ekspansja zagraniczna polskiego startupu

Foto: Adobe Stock

Startup, który swoim rozwiązaniem wspiera tworzenie, dystrybucję i promocję treści, zbudował już zagraniczne zespoły. Jak podkreśla Paweł Strykowski, prezes WhitePress, firma dąży do pozostania wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej części Europy, ale na całym kontynencie.

Startup ma pięć lat i co roku odnotowuje wzrost obrotów na poziomie kilkudziesięciu procent. W 2018 r. osiągnął 15 mln przychodów netto. Firma pośredniczy pomiędzy reklamodawcami i wydawcami internetowymi. Teraz intensywnie rozwija platformę w zakresie analizy tzw. influencer marketingu. Pod koniec 2018 r. spółka oddała platformę w wersji 2.0, która umożliwia przeprowadzenie transakcji w wielu językach, walutach i pomiędzy spółkami z wielu krajów. – Odkąd content marketing stał się najważniejszą techniką budowania wizerunku oraz tworzenia więzi z klientami, liczba użytkowników portalu WhitePress stale rośnie a spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania naszą usługą – mówił Tomasz Domański z WhitePress.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę
Ekonomia
Zielona energia z morskiej farmy Baltica 2 popłynie już za dwa lata
Ekonomia
Bezpieczne ferie z Wojażerem
Materiał Promocyjny
Weekendowe Nadania od InPost – usprawnij logistykę Twojej firmy