W sierpniu Solar wypracował 14,1 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 4,4 proc. więcej niż rok temu. W tym sprzedaż salonów własnych (i outletach) wyniosła 7,6 mln zł, co oznacza 5-proc. spadek. W ujęciu narastającym przychody poznańskiej firmy zmalały o 4,8 proc., w przeciwieństwie do innych firm z branży, które wyraźnie zwiększają przychody (szczególnie Monnari, ale też Deni Cler, należące do Vistuli, czy Simple, wchodzące w skład Gino Rossi).

Powierzchnia handlowa salonów własnych Solara w I połowie 2015 roku jest mniej więcej taka sama jak w I połowie 2014 roku. Zdaniem prezesa Stanisława Bogackiego spore zmiany, przeprowadzone w kolekcji, zostały pozytywnie przyjęte zarówno przez klientów, jak i media. - W efekcie notujemy wzrastające zainteresowanie marką, co powinno przynieść dobre efekty w kolejnych sezonach - twierdzi Bogacki.