Aktualizacja: 28.05.2018 09:00 Publikacja: 27.05.2018 19:21
Foto: Adobe Stock
martyna antosiewicz
Chcesz wygrać atrakcyjne nagrody? Wystarczy, że polubisz nasz fanpage, udostępnisz post konkursowy, oznaczysz swoich znajomych w komentarzu – tak konstruowane są typowe konkursy na Facebooku. „Rozdawajki" to konkursy, w których organizator rozdaje nagrody wśród zgłaszających się uczestników, często nie oczekując nawet rozwiązania zadania konkursowego. Zgłoszenie udziału powoduje, że organizator konkursu, najczęściej właściciel strony, staje się administratorem danych osobowych w myśl przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które weszło w życie w ubiegły piątek. A to nakłada na niego obowiązki określone w art. 24 RODO i przewiduje wysokie sankcje za ich niewypełnienie.
Prezydent Andrzej Duda ogłosił, że wprowadzona zostanie żałoba narodowa w związku ze śmiercią papieża Franciszka...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Na słaby wynik egzaminu złożyło się kilka czynników: niedostosowanie poziomu zadań pisemnych do czasu przeznaczo...
Płaca minimalna za pracę nie będzie jednak równa pensji zasadniczej. Etapowo wyłączane będą natomiast poszczegól...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Mężczyzna, który wraz z partnerką zdecydował się na skorzystanie z usług kliniki in vitro i zamrożenie zarodka,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas