Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.03.2018 20:55 Publikacja: 22.03.2018 20:00
Foto: Bloomberg
– Liczymy na to, że silniki produkowane w Tychach będą w przyszłości wykorzystywane przez fabrykę w Gliwicach – mówi „Rzeczpospolitej" Andrzej Korpak, dyrektor generalny spółki Opel Manufacturing Poland, do której należą oba zakłady.
Gliwicka fabryka już pracuje nad pozyskaniem nowego modelu auta. Specjalna grupa inżynierów przygotowuje projekty, które mają wykazać, że zakład jest w stanie produkować potencjalny nowy samochód w sposób bardziej konkurencyjny niż inne fabryki, które się o niego ubiegają. Jaki samochód wchodziłby w grę, otoczone jest tajemnicą. – Nasza efektywność zadecyduje, czy dostaniemy nowy produkt, czy nie – mówi Korpak.
Zmniejszenie wiarygodności sojuszniczej USA, stawianie UE na zakupy we własnym przemyśle czy wreszcie wojna celn...
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas